شوی مدل لباس مردانه پاییز ۲۰۲۰ موسکینو با طراحی جرمی اسکات در متروی نیویورک برگزار شد. طراحی و هماهنگی این پروژه که توجه همگان را به خود جلب کرد، نزدیک به یک سال زمان برده است. در ادامه این مطلب مجله دنیای مد جزییات این کالکشن را بررسی میکنیم.
فشن شو پاییز ۲۰۲۰ برند موسکینو این بار در اقدامی جالب و جدید در دنیای مد، مجموعه خود را با الهام از طرحهای دهه ۸۰ و احترام به این دهه در مترو نیویورک برگزار کرد.
این فشن در موزه ترانزیت مترو و در قطار در حالی که مسافران(مهمان ها) در آن حضور داشتند با پخش موزیک و حضور رقصنده ها، مدلها برای نمایش لباسهای خود وارد واگن ها میشدند.
جرمی اسکات در گفت و گو با مجله ووگ مطرح کرده که متروی نیویورک دقیقا همان جایی است که برای ارائه شو اش نیاز داشته است. جایی است که بیشترین پتانسیل برای به نمایش گذاشتن لباسها را دارد و مخلوطی از بالای شهر و پایین شهر است.
در این شوی مردانه پاییزی، از المانهای متفاوت و آشنای مترو بهره برده شده بود.
این کالکشن موسکینو به نوعی، قصد داشت تا از تمام لباس های معمولی که در شهر دیده میشوند یاد کند؛ از کاپشنهای اورسایز پف دار، کلاه های بیسبال و کوله پشتی عظیم الجثه تا کت و شلوارهای تبدیل شده به پیراهن های پر زرق و برق و کت های چرمی با لوگوی بزرگ moschino.
یکی دیگر از ویژگیهای این کالکشن مردانه برند موسکینو ، یادآوری ضبط صوت های بزرگ دهه ۸۰ و ۹۰ امریکا بود که در این شو با آیفون ۱۱ و جاسازی آن در هودی ها و پخش بیت باکس ها صورت گرفت.
جرمی اسکات، طراح جوان برند موسکینو که پیش از این هم به جسارتش شناخته شده بود، با این کالکشن در واقع به شوخی و حتی نقد جریانات مد و فشن پرداخت.
او با طراحی کیف های غول پیکر در برابر کیف های خیلی کوچک ایستاد و با زنجیرهایی طلایی لوگوی moschino سعی کرد نامش را در همه جای قطار ریاد بزند.
آنچه که قابل مشاهده و غیر قابل انکار است، این است که کالکشن مدل لباس مردانه پاییز ۲۰۲۰ موسکینو درست شبیه خود نیویورک است، شبیه شهری که هیچ وقت نمی خوابد است.
ارسال پاسخ