کیم جونز طراح مد انگلیسی و مدیر خلاقیت بخش زنانه برند فندی اولین مجموعه آماده پوشیدن زنانه خود را برای پاییز و زمستان ۲۰۲۱ این برند با احترام به میراث رومی طراحی و ارائه نمود. در ادامه این مطلب از مجله دنیای مد با بررسی مجموعه پاییزی Fendi با ما باشید.
جونز گفت: ” تاریخچه برند فندی مانند روم، پر است از آثار تاریخی و چشم اندازهای بسیار زیبا است. همچنین فندی نیز مانند روم، در یک روز ساخته نشد: آدل و ادواردو فندی اولین مغازه خود را در Via del Plebiscito در سال ۱۹۲۶ افتتاح کردند. شش سال بعد اولین کیف و کالاهای چرمی خود را عرضه کردند. و بعد از آن زمان اتفاقات زیادی افتاده است.”
مدل ها در فضایی F شکل که با تعدادی از آثار معماری تزیین شده بود، عبور می کردند، که بی شباهت به تزیینات رومی نبود. به نظر می رسید همه رنگ ها خنثی و سایه های ارگانیک به بخشی از تاریخ فندی اشاره دارد.
کت های خز با فرینچ های بلند، پیراهن ابریشمی نامتقارن، لباس های جیر چسبان، تداعی کننده رویکرد مدیر خلاقیت جدید برند فندی بود. که در این کالکشن زنانه پاییز ۲۰۲۱ برند فندی دیده می شد.
کیم جونز با مرور بایگانی کارهای قبلی سیلویا فندی و کارل لاگرفلد و بازسازی تعدادی از لباس های قدیمی این برند، می خواست از این فرد تاثیر گذار در برند فندی تجلیل نماید.
هدف کیم جونز از کالکشن فصل پاییز ۲۰۲۱ تولید لباس هایی بود که با داشتن المان های هنری، قابل استفاده و کاربردی برای موقعیت های مختلف زنانه نیز باشند.
ترجمه از سایت Vogue
ارسال پاسخ