مجموعه زنانه برند لویی ویتان برای بهار و تابستان ۲۰۲۱ در هفته مد پاریس به صورت فیزیکی/ مجازی اجرا شد. در ادامه این مطلب از مجله دنیای مد با بررسی مجموعه بهاری Louis Vuitton با ما باشید.
نیکلاس گسکوییه مدیر هنری خلاق برند لویی ویتان برای انتقال حس حضور به تماشاگران مجازی، کالکشن بهار و تابستان ۲۰۲۱ را به صورت ۳۶۰ درجه فیلم برداری کرد.
این فشن شو در فروشگاه زنجیرهای و تازه بازسازی شده la samaritaine اجرا شد. اولین لباس به نمایش درآمده این مجموعه دارای شعار vote (به معنی رای دادن) بود که به نوشته مجله ووگ باعث ستایش بسیاری از دوستان امریکایی طراح های مجموعه شد.
به گفته گسکوییه: “سوال من در این فصل راجع به تم لباس ها نبود، بلکه هدف من مرز میان لباسهای زنانه و مردانه بود. افرادی که اعتقاد زیادی به زنانه و مردانه بودن لباس ها ندارند، بر طبق علاقه خود لباس می پوشند و این به همه ما آزادی بیشتری میدهد.“
لباس های این مجموعه اکثرا فرم و برش های آزاد داشتند و در آن المان هایی از استایل دهه ۸۰ به چشم میخورد. همانند پارچه های پولک دوزی شده و پر زرق و برق، کمربندهای پهن، شلوارهای چرمی، کاپشن های بزرگ و آستین های پف دار.
این مجموعه استایل های خیابانی و روزمره زیادی را در خود جای داده بود که برخلاف طراحی های مدیر هنری برای این برند بود.
کت های بزرگ دراپ شولدر، بلیزرهای باکسی، کت های بامبر جعبه ای، پیراهن های کوتاه، شلوارهای گشاد، تی شرت های چاپی، لباس های راه راه و کمربندهای پهن از آیتم های متمایز این مجموعه زنانه بهاری ۲۰۲۱ از برند لویی ویتان بود.
به گفته مدیر هنری برند لویی ویتان: “این مجموعه از هر جهت بسیار عجیب بود زیرا وضعیت پیش آمده باعث شده تا ما به همه چیز متفاوت نگاه کنیم. من در این مجموعه می خواستم تا همه چیز کمی تغییر کند و ما بتوانیم دید سنتی راجع به لباس ها و نحوه ارائه فشن شو را تغییر دهیم.“
از جالب ترین بخشهای نمایش طراحی کیف و کفش های متفاوت بود. کیف ها حالت مجلسی و برخی فرم کاری داشتند. کفش ها تنوع بسیاری داشتند که شامل فرم خانمانه و پاشنه بلند، مردانه و بدون پاشنه، زمستانی و گرم، کفش های اسپرت با رنگ شاد روشن می شد.
منبع سایت vogue
ارسال پاسخ