پیچولی، مدیر خلاق برند والنتینو تصمیم گرفت این مجموعه کوتور بهار ۲۰۲۱ خود را با حس و حال زمینی طراحی کرد. در ادامه این مطلب از مجله دنیای مد با بررسی مجموعه بهاری Valentino با ما باشید.
پیر پائولو پیچیولی (Pierpaolo Piccioli)، مدیر خلاقیت برند والنتینو در کالکشن اوت کوتور فصل بهار ۲۰۲۱ ، به دنبال دوری از زرق و برق و یافتن فرمهای جدید و ساده بود.
وی درباره این مجموعه گفت: “هدف من دیدن لحظه است“. “این مجموعه هیچ داستانی ندارد. من می خواستم روی سطوح کار کنم و نه جزئیات، اما این سطوح خود به جزئیات تبدیل می شوند.“
از جمله آیتم های این مجموعه کوتور می توان به هودی، ژاکت، پیراهن، شلوارک، کت های شگفت انگیز براق و شنل های بلند اشاره کرد. این مجموعه نوع جدیدی از مینیمالیسم است و تا حدودی اشاره به استایل دهه ۹۰ دارد.
یکی دیگر از نمونه های طراحی این مجموعه، یقه های لاکچری مجلل، دامن های پف دار و شنل های سوراخ دار پارچه ای می باشد.
لباس هایی با رنگهای درخشان در این مجموعه دیده می شود، که نشان از جسارت طراح دارد. رنگهایی مانند، صورتی تند (فیوشا)، نارنجی، سبز فلورسنتی که حال و هوای تازه ای را در برند ولنتینو ایجاد کرده است.
اما بخش شگفت انگیز این مجموعه، حضور مردان بود. والنتینو برای اولین بار از مردان در مجموعه اوت کوتور خود استفاده نموده است. پیچولی گفت: “مد برای مردم است. من به جنسیت در مد اهمیتی نمی دهم. این یک الهام از شناوری و بی مرز بودن است.“
قبلاً هر لوک ( یک استایل کامل) یک ترکیب مقدس تصور می شد. اما اکنون پیچیولی این نگاه را تغییر داد. او گفته “این یک پیراهن است، یک پیراهن خارق العاده. و شما می توانید آن را با هر ترکیب دیگری بپوشید.”
ترجمه از سایت Vogue
ارسال پاسخ